5 Mart 2010 Cuma

footbaLL manager ( hayaL de oLsa )

düşünceLerimi ortaya koymak için, bütün dünyada kuLLanıcıLarı hatta müpteLaLarı oLan oyunun başLığıydı en uygun oLan, hayaL de oLsa.

bazen kendimi mustafa denizLi'nin yerine koyuyor ve Türkiye'deki futboL ortamını da ingiLtere'ymiş gibi düşünerek pLanLar yapıyorum. nasıL mükemmeLe uLaşırım diye düşünüyorum.

4-3-3'mü, 4-4-2'mi diyerek değiL feLsefi oLarak çözümLer üretiyorum.

ne yapardım ?

eski bir defans oyuncusu oLan bir itaLyan'ı savunma antrenörü yapardım.

eski bir orta saha virtüözü oLan bir ingiLiz'i orta saha antrenörü yapardım.

eski bir goL makinası oLan bir breziLyaLıyı forvet antrenörü yapardım.

cordoba'yı da kaLeci antrenörü yaptım mı, tamamdır bu iş.


derken transfer ve kuLübün maLi yapısının zedeLenme konusu akLıma takıLıyor. tigana'yı scout ekibinin başına getirmek bu iş için iyi bir çözüm oLur. camiada eşek değiL ya böyLesi değerLi bir teknik heyetin başına ADAM GİBİ BİR BAŞKAN buLurLar iLLa ki.

aLtyapıdan her sene iki oyuncuyu direk 11 oynatarak ve 2 süperstar yabancının yanına 4 tane de geLecek vaadeden genç yabancıdan 1'ini dahi kazansam yeter düşüncesiyLe yoLuma çıkar ve eminim özkaynak düzenine inanan, emeğe inanan BÜYÜK BEŞİKTAŞ TARAFTARInın tüm desteğiyLe efsaneLer yaratabiLirdim diye düşünüyorum.

hayaL de oLsa güzeL bee.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder