1 Şubat 2011 Salı

belediye maçından sonra..

zulümpiyat işkencesinden ve moral bozukluğundan sonra özetleri izlememiştim. dün gece yatmadan önce şöyle bi baktım pozisyonlara. aurelio'ya direk, cesurca ve tereddütsüz kırmızı çıkaran fırat aydınus, gökhan ünal'ın pozisyonunda cesaretini neresine sokmuştu acaba ? olimpiyat'taki hakem hataları!!! dikkat çekici boyutlara ulaştı ! federasyon, hükümet, belediyeler üçgenini dikkatlice incelemek çok sorunun cevabını verebilir. ben bunu 2 mart 2010 tarihinde kendi bloğumda irdelemiştim, hee kim irdelendi derseniz tabii ki hiçkimse

http://haznedarli.blogspot.com/2010/03/paranoyak-degerlendirmeler.html

ben takımımdan memnunum ve mutluyum. hatalarımız yok mu ? elbette var. eksiklerimiz yok mu ? elbette var.

ama sahada koşmayan, mücadele etmeyen birini görmüyorum !

45-50 dakika eksik oynayan takımım bu Ligin en diri takımlarından birini hakemlerle beraber kendi sahalarına hapsedebiliyor !

yaşlı olarak eleştirilen takımım yine yukarıdaki şartlarla beraber 90 dakika maçı bırakmıyor !

MUHTEŞEM TARAFTARIMIZ zulümpiyat stadını günün şartlarına göre muazzam şekilde dolduruyor ve kıskandırırcasına takımını destekliyor !

şampiyon olmasakta, kupalar almasakta BEŞİKTAŞ BİZİM !

kurda kuşa yem etmeyiz sevdamızı !

yenileceksek böyle yenilelim !

sürünerek yaşamaktansa ayakta ölmek onurumuzdur !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder