9 Şubat 2009 Pazartesi

çok iyi bir BEŞİKTAŞ'Lı

geçenLerde teLevizyonda bir oraya bir buraya bakarken birden tribün zamanLarımdan tanıdığım, sevdiğim ancak sonra ayrı düştüğüm birini gördüm.


diyordu ki "başkan çok iyi bir BEŞİKTAŞ'Lı" şaşırdım, kuLakLarıma inanamadım. BEŞİKTAŞ'LıLığını biLdiğim ve ÇARŞI'ya ve BEŞİKTAŞ'a dair çok iyi şeyLer öğrendiğim biri bunu nasıL söyLer ?

düşündüm, kimdir "çok iyi BEŞİKTAŞ'Lı"?

a) yokLukLar ve imkansızLıkLar içinde 638 TL oLan asgari ücretin geçerLi oLduğu bir üLkede 25,70,100 TL denkLeştirerek kar, kış, yoL, uzak dinLemeksizin heryere gidip BEŞİKTAŞ'ıyLa oLan taraftar "çok iyi BEŞİKTAŞ'Lı"dır ?



b) kendi hataLarıyLa BEŞİKTAŞ'ı maddi-manevi yerLere düşüren ve haLa utanmadan BEŞİKTAŞ'ın borcu bana bu kadar diyen başkan mı "çok iyi BEŞİKTAŞ'Lı"dır ?

























cevabı akLı başında ve kantarı beLinde herkes basitçe verebiLir eminim. ama bu cevabın b şıkkı oLması imkansız.

biLinir ki en güzeL aşkLar hesapsız, kitapsız oLanLardır.

ben eşimi seviyorum ama bana her ay 1000 TL'ya maL oLuyor, ben BEŞİKTAŞ'ı çok seviyorum ama herhaLde BEŞİKTAŞ'a verdiğim paraLarLa 1. sınıf bir avrupa araç sahibi oLabiLirdim.

yok böyLe bişey !

ya seviyorsundur hesapsız, kitapsızca. ya da seviyor gibi görünüp hesabını kitabını tutuyorsundur.

başkan'a "çok iyi bir BEŞİKTAŞ'Lı" diyen ya BEŞİKTAŞ'Lı değiLdir, yada menfaatLeri BEŞİKTAŞ'ın çok önündedir.

bize bu sevdayı öğreten başta babama ve tüm büyükLerime sevgi ve saygıLarımLa....

asLoLan hayattır,
hayat da BEŞİKTAŞ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder